Έκλεισε 130 ΜΜΕ η κυβέρνηση στην Τουρκία

Παρελθόν είναι από χθες το μεγαθήριο που είχε δημιουργηθεί τα τελευταία χρόνια στον χώρο των MME στην Τουρκία και περιλάμβανε μέσα και ομίλους μέσων ενημέρωσης που ήταν άμεσα ή έμμεσα φιλικά στο τάγμα του χότζα Φετχουλάχ Γκιουλέν.

Με χθεσινό προεδρικό διάταγμα, η τουρκική κυβέρνηση έκλεισε 3 πρακτορεία ειδήσεων, μεταξύ των οποίων είναι το πρακτορείο Τζιχάν,16 τηλεοπτικά κανάλια, 45 εφημερίδες, από τις οποίες οι 9 είναι εθνικές, 23 ραδιοφωνικούς σταθμούς, 15 περιοδικά και 29 εκδοτικούς οίκους.

Σύμφωνα με τη «Χουριέτ», αναστέλλουν τη λειτουργία τους τα πρακτορεία εδήσεων Cihan, Muhabir haber και Sem haber, καθώς και οι τηλεοπτικοί σταθμοί: Baris, Bugun, Can Erzincan, Dunya, Hira, Irmak, Kanal 124, Kanalturk, MC TV, Mehtap, Merkur, Samanyolu Haber, Samanyolu TV, SRT, Tuna Shopping, Yumurcak.

Τα ραδιόφωνα που διατάχθηκαν να αναστείλουν τη λειτουργία τους, σύμφωνα με την ιστοσελίδα της τουρκικής εφημερίδας, είναι: Aksaray Mavi, Aktuel, Berfin, Burc, Cihan, Dunya, Esra, Haber Radyo Ege, Herkul, Jest, Kanalturk Radyo, Radyo 59, Radyo Aile Rehberi, Bamteli, Cihan, Fikih, Kure, Mehtap, Nur, Simsek, Samanyolu Haber, Umut, Yagmur

Τέλος, ανάμεσα στις 45 εφημερίδες συγκαταλέγονται οι Bugun, Millet, Meydan, Ozgur Dusunce, Taraf, Yarina Bakis, Yeni Hayat, Zaman, Today’s zaman.

Μεταξύ των εφημερίδων που έκλεισαν είναι και η «Ταράφ».

Χθες βράδυ προσήχθησαν ο Αλί Μπουλάτς και Μουμτζαζέρ Τούρκονε, πολύ γνωστά ονόματα που αρθρογραφούσαν στην εφημερίδα «Ζαμάν».

Πριν από λίγο καιρό η κυβέρνηση είχε διορίσει επιτροπεία στην εν λόγω εφημερίδα, η οποία με το σημερινό διάταγμα έκλεισε οριστικά.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

ΔΕΙΤΕ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΕ BLOGVIEW

Pet Shop Θεσσαλονίκη

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Μενού