PepsiCo: Ευρωπαϊκό πρόγραμμα για να ανακαλύψει και να υποστηρίξει ανερχόμενες μάρκες

Η PepsiCo προσκαλεί επιχειρηματίες να λάβουν μέρος στο PepsiCo Nutrition Greenhouse, ένα πρόγραμμα νέων ιδεών που στηρίζεται στη συνεργασία και έχει σχεδιαστεί για να καλλιεργήσει την ανάπτυξη ανερχόμενων προϊόντων διατροφής, υγείας και ευεξίας στο χώρο των τροφίμων και ποτών.

Το νέο αυτό πρόγραμμα εστιάζει σε προϊόντα που απευθύνονται σε ευρωπαίους καταναλωτές και επιδιώκει να αναδείξει μέχρι και 8 πρωτοπόρες μάρκες προϊόντων στο χώρο της διατροφής. Οι εταιρίες που θα επιλεγούν, θα λάβουν χρηματικά έπαθλα καθώς και την ευκαιρία να συνεργαστούν με τους ειδικούς της PepsiCo από μάρκες όπως Quaker, Alvalle, Naked και Tropicana. Οι συνεργάτες αυτοί της PepsiCo θα συνεργαστούν με τις εταιρίες, ώστε να τις βοηθήσουν να κάνουν πραγματικότητα τις δυνατότητές τους στην αγορά. Οι επιχειρήσεις με εμπορικά σήματα των οποίων οι πωλήσεις δεν ξεπερνούν τα €2.000.000 καλούνται να μάθουν περισσότερα για το πρόγραμμα και να υποβάλουν συμμετοχή στο www.nutritiongreenhouse.com πριν από τις 15 Μαΐου 2017.

Κάθε μία από τις επιλεγείσες εταιρίες θα λάβει επιχορήγηση €25.000 και θα μπει σε ένα πρόγραμμα διάρκειας 6 μηνών που περιλαμβάνει προσωπικές και εξ αποστάσεως συναντήσεις με τους ειδικούς της PepsiCo. Η συνεργασία αυτή με τα στελέχη της PepsiCo, οι οποίοι είναι ειδικοί στο χώρο τους, μπορεί να βοηθήσει τις εταιρίες να αντιμετωπίσουν τις άμεσες προκλήσεις της αγοράς, με απώτερο σκοπό την επιτάχυνση της ανάπτυξής τους. Στο τέλος του προγράμματος, η μία νικήτρια εταιρία θα υποστηριχθεί με βραβείο €100.000 για να συνεχίσει την ανάπτυξή της.

Το πρόγραμμα PepsiCo Nutrition Greenhouse είναι μέρος της δέσμευσης της PepsiCo να ενισχύσει την καινοτομία και να συνεργαστεί με πρωτοπόρους επιχειρηματίες, που συμβάλουν στη διαμόρφωση της βιομηχανίας τροφίμων και ποτών.

Pet Shop Θεσσαλονίκη
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

ΔΕΙΤΕ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΕ BLOGVIEW

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

No results found

Μενού