#OpenYourWorld: Διαφήμιση μπύρας στέλνει μήνυμα ενότητας

Η νέα διαφήμιση μεγάλης ολλανδικής ζυθοποιίας επιχειρεί να κάνει αυτό που δεν κατάφερε να κάνει γνωστή εταιρεία αμερικανικού αναψυκτικού: να χρησιμοποιήσει την πολιτική για διαφημιστικούς λόγους. Χρήστες του διαδικτύου σχολιάζουν ότι αυτή η διαφήμιση στέλνει το μήνυμα για το πώς οι άνθρωποι με διαφορετικές απόψεις μπορούν να συζητήσουν και όχι ότι ένα αναψυκτικό έχει τη δύναμη να ηρεμήσει τα πνεύματα σε μία διαδήλωση, όπως γίνεται στην περίπτωση του αμερικανικού αναψυκτικού τύπου cola.

Με τίτλο «Ξεχωριστοί Κόσμοι» η διαφήμιση δείχνει ζευγάρια ατόμων που γίνονται ομάδες χωρίς τη θέλησή τους και αναγκάζονται να συνεργαστούν για να λύσουν ένα απλό ζήτημα. Πριν ξεκινήσουν τη συνεργασία, έχουν εκφράσει την άποψη τους για κάποια συγκεκριμένα θέματα και ο θεατής γνωρίζει ότι τα δύο άτομα που συνεργάζονται έχουν εκ διαμέτρου διαφορετική άποψη για κάποια ζητήματα.

Στη μία ομάδα είναι μία διεμφυλική γυναίκα με έναν άντρα ο οποίος έχει κακή άποψη για τους διεμφυλικούς, αλλά δεν γνωρίζει ότι η συνεργάτιδα του είναι διεμφυλική. Στην άλλη ομάδα είναι δύο άτομα που έχουν εντελώς διαφορετική άποψη για το φεμινισμό και στην τρίτη για τις κλιματικές αλλαγές.

Αφού γνωριστούν και ανταλλάξουν απόψεις για άλλα ζητήματα εκτός από τα επίμαχα, είναι φανερό ότι αναπτύσσονται σχέσεις συμπάθειας μεταξύ τους. Στη συνέχεια τους δείχνουν τα πρώτα βίντεο στα οποία είχαν εκφράσει τις απόψεις τους για τα επίμαχα ζητήματα. Όλοι παίρνουν έκφραση έκπληξης. Οι επιλογές που τους δίνονται είναι δύο: είτε να αποχωρήσουν αμέσως είτε να συζητήσουν πίνοντας μια μπύρα Heineken. Και η απόφαση και των τριών ζευγαριών είναι να συζητήσουν, πίνοντας μία μπύρα.

Την διαφήμιση έχουν ήδη δει περίπου 3 εκατ. χρήστες μόνο στο Youtube μέσα σε μόλις μία εβδομάδα από την ανάρτησή της.

 

 

 

 

 

 

Pet Shop Θεσσαλονίκη
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

ΔΕΙΤΕ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΕ BLOGVIEW

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Μενού