Σπίρτζης: Δεν υπάρχει καμία ιδιωτικοποίηση στις συγκοινωνίες

Το υπουργείο Μεταφορών έχει έρθει και πάλι στο προσκήνιο με αφορμή το νέο σχέδιο για τις συγκοινωνίες που κάποιοι το «βάφτισαν» ιδιωτικοποίηση. Ο υπουργός Μεταφορών και Υποδομών, Χρήστος Σπίρτζης, μίλησε στο newsit.gr.

Ο υπουργός Μεταφορών και Υποδομών, Χρήστος Σπίρτζης, ξεκαθάρισε ότι δεν γίνεται καμία ιδιωτικοποίηση και εξήγησε τι πρόκειται να γίνει στο θέμα των αστικών συγκοινωνιών σε Αττική και Θεσσαλονίκη. Μίλησε επίσης για τα διόδια και πότε θα σταματήσουμε να τα πληρώνουμε ακριβά αλλά και για το θέμα της αναλογικότητας στην χρέωσή τους. Ανακοίνωσε μέσω του newsit.gr τον τρόπο με τον οποίο θα γίνει ο εκσυγχρονισμός του στόλου των λεωφορείων, είπε ότι θα μπει σύστημα τηλεματικής και στα ΚΤΕΛ αλλά και πως οι αστικές συγκοινωνίες θα ακολουθήσουν ένα νέο σύστημα δρομολογίων με τα λεωφορεία να ξεκινούν από τις συνοικίες και να καταλήγουν σε σταθμούς του Μετρό ή του Προαστιακού.

Ο υπουργός Μεταφορών έδωσε τα χρονοδιαγράμματα για τον εκσυγχρονισμό των αστικών συγκοινωνιών αλλά και για το πότε θα φτηνήνουν τα διόδια.

Ο Χρήστος Σπίρτζης, μίλησε επίσης για τα συμφέροντα που αντιδρούν στον εκσυγχρονισμό των Μέσων Μεταφοράς και άφησε αιχμές εναντίον του ΤΑΙΠΕΔ και των στελεχών του. Όπως είπε με τις λογικές που υιοθετούν βάζουν εμπόδια τόσο στο θέμα των προσλήψεων που είναι αναγκαίες. Μίλησε ευθέως για απίστευτα λάθη τα οποία γίνονται εις βάρος των πολιτών.

Άφησε αιχμές για πολιτικά παιχνίδια πίσω από την κρίση στις τράπεζες τις τελευταίες 48 ώρες λέγοντας: «Υπάρχουν οι πιέσεις αλλά και οι πολιτικές σκοπιμότητες που δημιουργούν τέτοιες κρίσεις και η γνώμη μου είναι ότι η τελευταία κρίση είχε πολιτικό πρόσημο».

Απέρριψε την πρόταση Γεννηματά για την δημιουργία μεγάλου συνασπισμού με ΣΥΡΙΖΑ, ΝΔ και ΚΙΝΑΛ λέγοντας χαρακτηριστικά: «Ευτυχώς που δεν ζει ο Ανδρέας Παπανδρέου να την ακούσει». Κάλεσε όλες τις δυνάμεις της κεντροαριστεράς να συνεργαστούν στις αυτοδιοικητικές εκλογές, ενώ αναφερόμενος στο περιστατικό με τον Κώστα Μπακογιάννη είπε ότι ο Περιφερειάρχης έχει να χάσει πολλά στοιχήματα για έργα που είναι να γίνουν στο μέλλον.