Απώλειες 509 δισ. δολ. για τη διαφήμιση λόγω covid-19

Σύμφωνα με την έρευνα της World Federation of Advertisers (WFA), οκτώ στα δέκα brands δήλωσαν ότι έχουν αναστείλει τις καμπάνιες τους για ένα εξάμηνο, με αποτέλεσμα να υπάρχει απώλεια στην αγορά κατά 509 δισ. δολάρια

Επτά στις δέκα εταιρείες σε όλο τον κόσμο έχουν αναπροσαρμόσει τις διαφημιστικές εκστρατείες τους εξαιτίας της κρίσης του κορωνοϊού.

Σύμφωνα με την έρευνα της World Federation of Advertisers (WFA), οκτώ στα δέκα brands δήλωσαν ότι έχουν αναστείλει τις καμπάνιες τους για ένα εξάμηνο, με αποτέλεσμα να υπάρχει απώλεια στην αγορά κατά 509 δισ. δολάρια.

Ωστόσο, τα διεθνή brands, σε ποσοστό 68%, ήδη από τον προηγούμενο Απρίλιο προχώρησαν σε νέες διαφημιστικές εκστρατείες σχετικές με τον κορωνοϊό.

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

ΔΕΙΤΕ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΕ BLOGVIEW

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Μενού