Κοντά στα 1.000 ευρώ η ετήσια απόσβεση ενός ηλεκτρικού ή plug-in υβριδικού οχήματος

Εάν ένα ηλεκτρικό ή plug-in υβριδικό όχημα διανύει ετησίως 10.000 χιλιόμετρα μέσα στις πόλεις η ετήσια εξοικονόμηση χρημάτων είναι περίπου 1.000 ευρώ

υβριδικα αυτοκινητα

Εάν ένα ηλεκτρικό ή plug-in υβριδικό όχημα διανύει ετησίως 10.000 χιλιόμετρα μέσα στις πόλεις η ετήσια εξοικονόμηση χρημάτων είναι περίπου 1.000 ευρώ. Αυτό αποτελεί ένα ισχυρό κίνητρο για να αγοράσει κάποιος ένα ηλεκτρικό ή υβριδικό αυτοκίνητο, αφού εκτός από το όφελος για το περιβάλλον, κάθε χρόνο πραγματοποιεί κατά ένα μεγάλο ποσοστό απόσβεση των χρημάτων που έχει δαπανήσει για να το αποκτήσει.

Αυτό είναι το σημαντικότερο μήνυμα που στέλνει ο διευθυντής πωλήσεων της Volvo, Χαράλαμπος Χαρίτος ο οποίος θεωρεί ότι έχει έρθει το πλήρωμα του χρόνου για να αποκτήσει το ελληνικό κοινό ένα ηλεκτρικό ή υβδριδικό αυτοκίνητο. «Κάθε μήνα οι διεργασίες για την εδραίωση της ηλεκτροκίνησης αυξάνονται. Πλέον καλλιεργείται η κουλτούρα και στην Ελλάδα. Είναι πολύ σημαντικό για έναν οδηγό να έχει στο σπίτι του ένα plug-in αυτοκίνητο, να το φορτίζει και να μετακινείται μέσα στις πόλεις εκπέμποντας μηδενικούς ρύπους. Μπορεί όταν είναι για παράδειγμα στο γραφείο του μέσα σε δύο ώρες να φορτίσει το αυτοκίνητό του, ενώ όταν θα αποφασίσει να ταξιδέψει ο θερμικός κινητήρας θα του δώσει τη λύση που χρειάζεται. Για 10.000 χιλιόμετρα μέσα στις πόλεις η εξοικονόμηση είναι 1.000 ευρώ ανά έτος. Επίσης υπάρχουν και κατασκευάστριες εταιρείες όπως είναι η Volvo, που επιδοτούν το κόστος του ρεύματος για τον πρώτο χρόνο, άρα συμφέρει περισσότερο. Αν το εξετάσουμε καλύτερα βλέπουμε ότι το υβριδικό αυτοκίνητο κάνει γρήγορα την απόσβεσή του», αναφέρει ο κ. Χαρίτος.

Οι οδηγοί των αμιγώς ηλεκτρικών Volvo Recharge μοντέλων στην Ευρώπη θα έχουν σύντομα πρόσβαση σε περισσότερα από 200.000 σημεία φόρτισης, καθώς η κατασκευάστρια εταιρεία επέλεξε την εταιρεία παροχής υπηρεσιών φόρτισης Plug surfing ως κύριο συνεργάτη της. Χάρη σε αυτή τη συνεργασία, τα ταξίδια μεγάλων αποστάσεων ανά την Ευρώπη θα μπορούν να γίνονται απρόσκοπτα. «Κύριος στόχος της εταιρείας είναι να απαλλάξει τον πελάτη της από το άγχος της φόρτισης, όταν ταξιδεύει. Στην Ελλάδα δεν έχει έρθει η πλατφόρμα. Όμως θα έρθει σύντομα. Η Volvo έχει θέσει σημαντική προτεραιότητα το να «έρθουν» πολλαπλά σημεία φόρτισης και στην Ελλάδα. Είμαστε αισιόδοξοι, ότι πολύ σύντομα θα αναπτυχθούν γρήγορα», τόνισε ο κ. Χαρίτος.

Αναλύοντας τους σημαντικούς τομείς που κινείται η Volvo, ο διευθυντής πωλήσεων στη χώρα μας επισήμανε πως «η εταιρεία στοχεύει στη συνδεσιμότητα, την αυτόνομη οδήγηση, την κοινή χρήση αυτοκινήτων και την ηλεκτροκίνηση. Όλα αυτά συνδέονται μεταξύ τους. Πολύ σύντομα θα φθάσουμε στο ηλεκτρικό αυτοκίνητο που θα το καλούμε και θα έρχεται να μας πάρει από το σημείο όπου βρισκόμαστε μέσω μιας εφαρμογής. Η Volvo έχει συγκεκριμένη θυγατρική που ασχολείται με την αυτόνομη οδήγηση. Έχει κάνει ατελείωτες ώρες αυτόνομης οδήγησης και έχει διορθώσει τα λάθη. Γενικά έχει κάνει πολλά βήματα μπροστά. Έχει αναπτύξει ένα σύστημα και μια τεχνολογία ημιαυτόνομης οδήγησης».

Τέλος ο κ. Χαρίτος σκιαγραφώντας το προφίλ του ελληνικού οδηγικού κοινού επισήμανε πως «αυτό που ζητάει ο Έλληνας οδηγός είναι η ποιότητα, η αξιοπιστία, η διαφορετικότητα και το διαφορετικό ντιζάιν. Γνωρίζει καλά ότι κάθε μάρκα έχει και κάποιες αρχές στον πυρήνα της και επιλέγει να λειτουργεί με αυτές. Η δικη μας αρχή είναι η ασφάλεια».

ΑΠΕ-ΜΠΕ

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

ΔΕΙΤΕ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΕ BLOGVIEW

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

No results found

No results found

Μενού