Δημοσιογράφος στην Τουρκία, μία δύσκολη αποστολή

Τι καινούριο να πει κανείς άλλωστε για ΜΜΕ, τα οποία κατευθύνονται από το Παλάτι σε ποσοστό 95%;

H Frankfurter Allgemeine Zeitung (FAZ) σε ανταπόκριση από την Κωνσταντινούπολη, με χαρακτηριστικό τίτλο και υπότιτλο: «Που μοιάζουν Πούτιν και Ερντογάν – έτος μεταρρυθμίσεων για την Τουρκία το 2021».

Με σκωπτική διάθεση ο σχολιαστής παρατηρεί ότι «πολλά από αυτά που διαβάζουμε για τη Ρωσία είχαν συμβεί προηγουμένως στην Τουρκία» και δίνει το εξής παράδειγμα: «Δεν θέλω να σας κουράσω βγάζοντας το άχτι μου για τις συνθήκες που επικρατούν στο δημοσιογραφικό επάγγελμα στην Τουρκία.

Τι καινούριο να πει κανείς άλλωστε για ΜΜΕ, τα οποία κατευθύνονται από το Παλάτι σε ποσοστό 95%; Φαίνεται όμως ότι το Παλάτι δεν αρκείται στο 95%. Μόλις 26 ημέρες κατάφερε να επιβιώσει ένας νέος, ανεξάρτητος τηλεοπτικός σταθμός, που άρχισε να λειτουργεί την 1η Δεκεμβρίου. Και αυτό παρότι το Olay TV δεν ασκούσε μετωπική αντιπολίτευση, απλώς προέβαλε θέματα που το Παλάτι δεν ήθελε να διατηρούνται στην επικαιρότητα.

Στην αρχή οι έμπιστοι του Ερντογάν επιχείρησαν να στελεχώσουν τη δημοσιογραφική ομάδα με δικούς τους ανθρώπους. Αλλά καθώς προσέκρουσαν στην άρνηση της διεύθυνσης, ο ιδιοκτήτης του καναλιού, ο επιχειρηματίας Τσαβίτ Τσακλάρ, δέχθηκε τόσο έντονες πιέσεις, ώστε αναγκάστηκε να τερματίσει τη λειτουργία του».

Ρoή Ειδήσεων
Σχετικά άρθρα
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

ΔΕΙΤΕ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΕ BLOGVIEW

Pet Shop Θεσσαλονίκη
Μενού